Receptek a Budaörsi Gazdapiacról

Receptek a Budaörsi Gazdapiacról

Életem elsői....

2015. június 24. - ciluklári

receptes.jpg

 

Az ember lánya még ennyi idős korban is elköveti élete "első"-it....Vagy azért mert gyermekkorában megutáltattak vele zöldséget  ezt meg azt (velem spec a spárgát, az összes fehér gyökér és még sorolhatnám..)és ad még egy esélyt az adott ételnek, vagy azért mert akkoriban nem volt , vagy nem volt sikk azt a bizonyost enni.. vagy egész egyszerűen azért mert Édesanya jobban csinálta

Nincs könnyű helyzetem, a piacon a szembeszomszédom, aki zöldséges,  majd minden alkalommal újratervezteti velem a hétvégi menüt.. mert meglátom, hogy milyei vannak, milyen szépek, odakivánkozóak... mármint hozzám. hetek óta szemezek a mángolddal is, de most elvesztettem "szüzességem", hazajött velem egy pompás csokor, amit még vasárnap megmostam, csíkokra felvágtam és pici olajon megdinszteltem. Aztán ma jött el a napja a továbbiaknak...

 

Életem első mángoldja...

20 dkg húsos szalonnát (jelen esetben én bacont használtam, mert balga fejjel azt elfelejtettem venni a piacon, illetve amit vettem, az már elfogyott... ) felvágtam, kicsit zsírjára kisütöttem, hozzáadtam a korábban már megpárolt mángoldot.

sdc13845.JPG

 

ezzel kicsit rottyantottam, majd jött az apróra vágott fokhagyma, petrus, és a cca 1,5 evőkanállal elkevert  keményítő+ 2 dl teszín, ezekkel is rottyant egyet. na jó kettőt...

ezek után már csak a tésztát kellett kifőzni, összekeverni és már el is készült...

ja, még egy kis só és frissen őrölt bors került hozzá... 



 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://skmk.blog.hu/api/trackback/id/tr807570912

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása